Brabant Art Fair
  • Bezoeken
  • Kunstenaars
  • Plattegrond
  • Locatie
  • Impressie
  • Partners
  • FAQ
  • Contact
  • Privacy verklaring
  • Deelnemen

Zaterdag 2 oktober van 11.00 tot 17.30 uur en zondag 3 oktober 2021 van 11.00 tot 17.30 uur, Grote Kerk Breda.

Zaterdag 2 oktober en zondag 3 oktober, Grote Kerk Breda



Deelnemen

De Brabant Art Fair is een kunstbeurs met een hoogwaardige samenstelling en uitstraling. De vijfde editie vindt plaats op zaterdag 2 en zondag 3 oktober 2021. Deelname aan de Brabant Art Fair is mogelijk door beroepskunstenaars en kunstenaars met een grote staat van dienst en voorbehouden aan leden van de NABK (Nationale Associatie voor Beeldend Kunstenaars, www.nabk.nl). De aanmeldingen worden getoetst door een commissie. Als uw aanmelding niet wordt omgezet in deelname, bent u geen kosten verschuldigd.

Inschrijfkosten
De inschrijfkosten zijn € 49,- (ex. BTW = € 59,29 incl. BTW) voor administratieve verwerking van uw gegevens, correspondentie, vermelding van uw naam en uw website op de website van de Brabant Art Fair, de vertoning van twee door u zelf te bepalen kunstwerken op de website van de Brabant Art Fair en de ballotage. De inschrijfkosten zijn bij aanmelding verschuldigd.

Deelnamekosten
De deelnamekosten zijn afhankelijk van de grootte van de stand die u kiest. Ook kiest u altijd een marketing- en promotiepakket. De deelnamekosten en de kosten voor het door u gekozen deelname- en promotiepakket zijn uiterlijk 31 januari 2021 verschuldigd.



Ja, ik wil deelnemen aan de Brabant Art Fair 2021

Voor uw volledige registratie (om het uploaden van afbeeldingen en het maken van de factuur mogelijk te maken) verzoeken wij u hieronder uw gegevens in te vullen.



Uw stand

Uw stand heeft altijd harde wanden. Bij de huur van uw stand zijn ophangdraden en haken inbegrepen. Als u staand werk heeft, dan kunt u uw werken voor de wanden plaatsen, desgewenst op zelf meegebrachte sokkels. Verder zijn in de deelnamekosten inbegrepen: een stoel, 2 lichtspots, 2 badges, uw naam op uw stand en vier consumpties.

U kunt exact aangeven hoe groot u uw stand wilt hebben en op welke plaats u in de kerk wilt staan.

 
X
 
X
 
X
 
X
 
X
 
X
 
X
 
X
 
X
 
X
 
X
 
X
 
13
 
X
 
X
 
16
 
X
 
18
 
19
 
X
 
X
 
22
 
X
 
24
 
X
 
26
 
X
 
X
 
29
 
30
 
31
 
X
 
X
 
X
 
35
 
X
 
X
 
X
 
40
 
X
 
X
 
X
 
X
 
X
 
46
 
X
 
X
 
X
 
X
 
X
 
X
 
X
 
X
 
X
 
X
 
X
 
X
 
X
 
X
 
X
 
X
 
63
 
X
 
X
 
X
 
X
 
X

StandDiepteBreedteOppervlakteWandlengteKostenNog beschikbaar  
 
2 m5m10 m29 m 7681 stand  
 
2 m4m8 m28 m 6406 stands  
 
2 m3m6 m27 m 4836 stands  

 
1 m6m6 m28 m 6211 stand  
 
1 m5m5 m27 m 539VOL  
 
1 m4m4 m26 m 449VOL  
 
1 m3m3 m25 m 351VOL  

X

    gereserveerde stand

(Prijzen in euro excl. BTW)

Stands 1-8 bevinden zich op een verhoging.
Stands 21-31 oneven en 37-43 oneven bevinden zich in een nis en hebben een opstapje.



Ik heb gereserveerd:

U krijgt zo snel mogelijk de bevestiging van uw deelname per e-mail als ook bevestiging van de door u aangegeven stand.
Alle stands onder voorbehoud van beschikbaarheid. Dit voorbehoud wordt ook gemaakt, omdat er enkele dagen verstrijken tussen aanmelding voor deelname en acceptatie van de aanmelding. Heeft u vragen of wensen? Stuur dan een mailtje naar info@brabantartfair.nl of bel 0162 521 500.



Marketing- en promotiepakket

De Brabant Art Fair wordt met een groot marketing- en promotiepakket onder de aandacht gebracht van potentiële bezoekers, kunstliefhebbers, -kopers en -verzamelaars. Het grootste deel van de promotionele en publicitaire activiteiten wordt door de Brabant Art Fair geïnitieerd en uitgevoerd. Daarnaast draagt elke deelnemer bij aan de kosten van additionele promotie en krijgt daar publiciteit (en meer) voor terug. U kunt zelf kiezen voor het pakket dat u meest schikt.

Pakket A
  • uw naam wordt vermeld op de plattegronden die aan alle bezoekers worden uitgereikt
  • u krijgt een presentatie op een halve pagina in de catalogus die op A4 formaat verschijnt
    (waarde € 190,-)
  • u krijgt digitale toegangskaarten die u onbeperkt naar uw relaties kunt mailen
De totale kosten van dit pakket zijn € 89,-
Pakket B
  • alle onderdelen van pakket A
  • een van uw werken wordt tezamen met uw naam op alle flyers vermeld.
    (Aanmeldingen worden geballoteerd en vol = vol)
De totale kosten van dit pakket zijn € 109,-
Pakket C
  • alle onderdelen van pakket B
  • een van uw werken wordt met uw naam op alle posters afgebeeld.
  • een van uw werken wordt met uw naam op alle staande zuilen afgebeeld. Er worden minimaal 6 zuilen in de Grote Kerk geplaatst. Na afloop van de beurs kunt u een het deel van de zuil met uw werk meenemen.
    (Aanmeldingen worden geballoteerd en vol = vol)
De totale kosten van dit pakket zijn € 139,-
Ik kies voor:



Korting voor NABK-leden


Gouden leden van de NABK (Nationale Associatie Beeldend Kunstenaars) en NABK-pro hebben recht op korting, ongeacht de grootte van hun stand.
NABKPRO leden € 60,- korting, Gouden NABK leden € 40,- korting.

Als u zich eerst als lid van de NABK wilt aanmelden, klik dan hier.



*alleen geldig als u dat bij uw aanmelding voor het lidmaatschap van de NABK heeft aangegeven als welkomstgeschenk.

Uitbreidingen

(Alle prijzen zijn excl. 21% BTW)


Het afspelen van video is toegestaan, het afspelen van audio niet.


 
Huur van een tafel (in hoogte verstelbaar, draagt tot 12,5 kilo, bladmaat 100 x 58 cm) inclusief zwart tafeldoek: € 25,-

Een eigen tafel is niet toegestaan vanwege de gewenste harmonie in uitstraling.