Skip to content
Brabantartfair
  • bezoeken
  • nieuws
  • deelnemen

deelnemen 2023 reserve

Persoonsgegevens - Stap 1 van 5

Stand gereserveerd

Uw standkeuze is inmiddels gereserveerd. Kies een nieuwe a.u.b.

Maak uw keuze op de plattegrond (de rode stands zijn nog beschikbaar), klik voor een vergroting rechtsonder in de afbeelding.

[xfloorplan id="2799" type="radio"]

Geef hier de gewenste grootte van uw stand aan.

Wilt u een stand delen of een stand van groter formaat, stuurt u dan een mail naar info@brabantartfair.nl.
€ 0,00

De Brabant Art Fair wordt met een groot marketing- en promotiepakket onder de aandacht gebracht van potentiële bezoekers, kunstliefhebbers, -kopers en -verzamelaars. Het grootste deel van de promotionele en publicitaire activiteiten wordt door de Brabant Art Fair geïnitieerd en uitgevoerd. Daarnaast draagt elke deelnemer bij aan de kosten van additionele promotie en krijgt daar publiciteit (en meer) voor terug. U kunt zelf kiezen voor het pakket dat u het meest schikt.

  • vermelding van uw naam en uw website op de website van de Brabant Art Fair
  • de vertoning van een door u zelf te bepalen kunstwerk op de website van de Brabant Art Fair
  • een presentatie op een halve pagina in de catalogus die op A4 formaat verschijnt
  • digitale toegangskaarten die u onbeperkt naar uw relaties kunt mailen
  • alle onderdelen van pakket A
  • de vertoning van een door u zelf te bepalen kunstwerk op de sociale media van de Brabant Art Fair
  • alle onderdelen van pakket B
  • een van uw werken wordt met uw naam op blokkentorens afgebeeld; er worden minimaal 6 blokkentorens in de koepelhal geplaatst, na afloop van de beurs kunt u het deel van de blokkentoren met uw werk meenemen
  • voorrang op publicitaire uitingen die zich voordoen voor en tijdens de Brabant Art Fair
€ 0,00
(Alle prijzen zijn excl. 21% BTW)
Stroompunt (220 Volt): € 40,-.

Het afspelen van video is toegestaan, het afspelen van audio niet.
Huur van een tafel (in hoogte verstelbaar, draagt tot 12,5 kilo, bladmaat 100 x 58 cm) inclusief zwart tafeldoek: € 25,-.

Een eigen tafel is niet toegestaan vanwege de gewenste harmonie in uitstraling.
Naast de 2 inbegrepen lichtspots, extra te richten spots inclusief aansluiting € 15,- per stuk. (Het advies van de organisatie is minimaal 1 spot per meter wand voor een mooie en egale verlichting.)

Gouden en NABKpro leden van de NABK (Nationale Associatie Beeldend Kunstenaars) hebben recht op korting, ongeacht de grootte van hun stand. NABKPRO leden € 60,-, Gouden NABK leden € 40,-, Zilveren NABK leden € 10,-. Als u zich nu eerst als lid van de NABK wilt aanmelden, klik dan hier.

Als NABKPRO lid krijgt u € 60,- korting.

Als Gouden NABK lid krijgt u € 40,- korting.

Als Zilveren NABK lid krijgt u € 10,- korting.

Als u Gouden of Pro lid bent van de NABK is uw werk verzekerd. Als u Zilveren of geen lid bent, kunt u uw werk hier verzekeren. Het eigen risico bedraagt € 250,-. Maximaal verzekerd bedrag € 15,- per € 5.000,- (verkoopwaarde kunstwerken).
waarde tot
x € 5.000,- =
Met annuleringsbescherming voorkomt u een financiële tegenvaller bij annulering van uw deelname aan deze kunstbeurs. De kosten bedragen slechts 5% van uw totale kosten. Bij inschrijving gaat u akkoord met deze Algemene Bepalingen.
€ 0,00

Totaal, excl. BTW

Totaal, incl. BTW

We verzoeken u vriendelijk de kosten direct te voldoen. Als u nu op inschrijven klikt, komt u in de betaalomgeving van Mollie, waar u kunt kiezen voor betaling met iDeal of overboeking.
Als uw aanmelding niet wordt gehonoreerd, krijgt u de betaalde deelnamekosten uiteraard binnen maximaal 5 werkdagen terug op uw rekening overgemaakt.

    beurs
  • kunstenaars
  • locatie
  • impressie
  • plattegrond
    bezoekers
  • toegangskaarten
  • vraag & antwoord
    organisatie
  • over ons
  • contact
  • disclaimer
  • facebook
  • instagram

© 2023  De Kunst Collega's B.V.

WordPress theme by DinevThemes